<<  GPU PerfSTudio 2 | Data mine your app using GPU PerfStudio2 GPU PerfSTudio 2 | Data mine your app using GPU PerfStudio2  >>
GPU PerfSTudio 2 | Data mine your app using GPU PerfStudio2

GPU PerfSTudio 2 | Data mine your app using GPU PerfStudio2. After a script has run on FarCry3. The render target overlay shows its contents at draw call 10 – the breakpoint the script finished at. The server log shows the breakpoint and code viewer commands. The script finds 2 unique shaders in the first 10 draw calls. # Create a user agent object use LWP::UserAgent; $ua = new LWP::UserAgent; $ua->agent("AgentName/0.1 " . $ua->agent); my $HTML_Request = "text/html"; my $XML_Request = "text/xml"; my $Google_URL = "http://www.google.com"; my $GPS_APP_SERVER = "10176"; my $GPS_BreakpointID = "104"; my $GPS_CodeViewer_URL = "http://localhost/$GPS_APP_SERVER/DX11/FD/Pipeline/PS/codeviewer.xml"; my $GPS_Breakpoint_URL = "http://localhost/$GPS_APP_SERVER/DX11/FD/BreakPoint=$GPS_BreakpointID"; my $GPS_NumBreakpoints = 100; sub http_Request { my($Request_URL, $Request_Type) = @_; # Create a request my $req = new HTTP::Request GET => $Request_URL; $req->content_type( $Request_Type ); #$req->content(''); # Pass request to the user agent and get a response back my $res = $ua->request($req); # Check the outcome of the response if ($res->is_success) { #print $res->content; #print "$Request_URL @ $Request_Type = Success!\n"; return $res->content; } else { print "Bad luck this time\n"; exit; } } sub iterate_breakpoint { my($i) = @_; my $content = http_Request("http://localhost/$GPS_APP_SERVER/DX11/FD/BreakPoint=$i", $XML_Request); if( $content =~ m/BreakPoint\W{2}OK/i ) { #print "Breakpoint OK\n"; return 1; } else { print "Breakpoint Failed\n"; return 0; } } my %HashOfPixelShaderCRCs; sub get_pixel_shader_code { return http_Request($GPS_CodeViewer_URL, $XML_Request); } for( my $i = 1; $i < $GPS_NumBreakpoints; $i++ ) { my $retVal = iterate_breakpoint($i); if( $retVal == 1 ) { #print "Breakpoint is OK\n"; my $psCode = get_pixel_shader_code(); if( $psCode =~ m/(\W{1}Hash\W{1}(\w+)\W{2}Hash\W{1})/i ) { my $thisHashID = $2; print "HashID: $thisHashID\n"; $HashOfPixelShaderCRCs{$thisHashID} = $psCode; } else { #print "Hash Not Found\n"; } } else { #print "Breakpoint FAILED!\n"; } } print "\nFound source code for ", scalar keys %HashOfPixelShaderCRCs, " *unique* pixel shaders used in this frame.\n"; print "\nDone!\n";

Картинка 47 из презентации «Behind the Scenes: Optimizing FarCry 3, Left 4 Dead 2 and Assassins Creed 3 using AMDs GPU PerfStudio2»

Размеры: 677 х 342 пикселей, формат: png. Чтобы бесплатно скачать картинку для урока английского языка щёлкните по изображению правой кнопкой мышки и нажмите «Сохранить изображение как...». Для показа картинок на уроке Вы также можете бесплатно скачать презентацию «Behind the Scenes: Optimizing FarCry 3, Left 4 Dead 2 and Assassins Creed 3 using AMDs GPU PerfStudio2.ppsx» целиком со всеми картинками в zip-архиве. Размер архива - 16874 КБ.

Похожие презентации

краткое содержание других презентаций на тему картинки

«Data Mining» - Примеры использования и реализации. Сложность разработки и эксплуатации приложения Data Mining. История Data Mining. Критерии расщепления. Деревья решений. Технологические методы. Целью поиска является не гарантированно верное решение, а лучшее из возможных. Продолжение. Метод "ближайшего соседа" или системы рассуждений на основе аналогичных случаев.

«Teenagers problems» - Conflicts with sisters or brothers. Conflict with friends. Как разрешить проблемы молодежи. Smoking. Pocket money. Teenagers’ problems. Look through the list of teenage problems. How to tackle teenagers’ problems. If you follow our rules you won’t have problems. Conflicts with parents. School problems.

«Dreamers» - Dreamers. Who is the “dreamer”, and when did they live? What did they achieve? To a business that would create a software system to run on all computers (Windows). His first Business venture failed. He has had a few health issues recently due to exhaustion. But dead mau5 pretty much shrugged it off.

«Названия дней недели» - Боги, которым поклонялись саксонские предки британцев. Понедельник. Friday. Saturday. Tuesday. Sunday. Происхождение обозначений дней недели. Wednesday. Это интересно знать. Thursday. The days of the week. Monday.

«Проект Изобретения» - Роль рекламы в продвижении новых изобретений. Кем ты можешь быть в проекте? Умеешь ли ты пользоваться инструкциями? Множество изобретений было создано в наше время. Do you know that… By May 1896 the car had been built. Актуальность проблемы. Проблемные вопросы нашего проекта. Как организовать домашнее хозяйство?

«Human rights» - It is very important to be informed with your human rights. Universal and inalienable. There is still many people who don’t know their rights. These rights are all interrelated, interdependent and indivisible. While we are entitled our human rights, we should also respect the human rights of others.

Тексты на английском

46 презентаций о текстах на английском
Урок

Английский язык

29 тем