Без темы
<<  Ромайкина Любовь Викторовна Российская организация высокой социальной эффективности  >>
Російський балет
Російський балет
Російський балет
Російський балет
БАЛЕТ (від фр
БАЛЕТ (від фр
Балет у Росії виник як придворне мистецтво за царя Олексія Михайловича
Балет у Росії виник як придворне мистецтво за царя Олексія Михайловича
У 1738 році в Російській імперії, завдяки французькому танцмейстеру
У 1738 році в Російській імперії, завдяки французькому танцмейстеру
1742 року Єлизавета II видала указ про заснування в Петербурзі
1742 року Єлизавета II видала указ про заснування в Петербурзі
У балетах минулого існувала ціла система умовних позначок
У балетах минулого існувала ціла система умовних позначок
Новий етап в історії російського балету почався, коли великий
Новий етап в історії російського балету почався, коли великий
Петро Ілліч Чайковський 1840-1893
Петро Ілліч Чайковський 1840-1893
Петро Ілліч Чайковський 1840-1893
Петро Ілліч Чайковський 1840-1893
Балет «Лебедине озеро» 1876
Балет «Лебедине озеро» 1876
Балет «Лебедине озеро» 1876
Балет «Лебедине озеро» 1876
Балет «Лебедине озеро» 1876
Балет «Лебедине озеро» 1876
Балет «Лебедине озеро» 1876
Балет «Лебедине озеро» 1876
Маріус Петіпа 1818-1910
Маріус Петіпа 1818-1910
Михайло Фокін 1880-1940
Михайло Фокін 1880-1940
Михайло Фокін 1880-1940
Михайло Фокін 1880-1940
Михайло Фокін 1880-1940
Михайло Фокін 1880-1940
Сергій Павлович Дягілєв 1872-1929
Сергій Павлович Дягілєв 1872-1929
Ігор Федорович Стравінський 1882-1971
Ігор Федорович Стравінський 1882-1971
Ігор Федорович Стравінський 1882-1971
Ігор Федорович Стравінський 1882-1971
Ігор Федорович Стравінський 1882-1971
Ігор Федорович Стравінський 1882-1971
Сергій Сергійович Прокоф'єв 1891-1953
Сергій Сергійович Прокоф'єв 1891-1953
Сергій Сергійович Прокоф'єв 1891-1953
Сергій Сергійович Прокоф'єв 1891-1953
Сергій Сергійович Прокоф'єв 1891-1953
Сергій Сергійович Прокоф'єв 1891-1953
Сергій Сергійович Прокоф'єв 1891-1953
Сергій Сергійович Прокоф'єв 1891-1953
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова
Ганна Павлівна Павлова 1881-1931
Ганна Павлівна Павлова 1881-1931
Ганна Павлівна Павлова 1881-1931
Ганна Павлівна Павлова 1881-1931
Вацлав Томович Ніжинський 1889-1950
Вацлав Томович Ніжинський 1889-1950
Вацлав Томович Ніжинський 1889-1950
Вацлав Томович Ніжинський 1889-1950
Вацлав Томович Ніжинський 1889-1950
Вацлав Томович Ніжинський 1889-1950
Вацлав Томович Ніжинський 1889-1950
Вацлав Томович Ніжинський 1889-1950
«Я бажаю танцювати, малювати, грати на роялі, писати вірші
«Я бажаю танцювати, малювати, грати на роялі, писати вірші
«Я бажаю танцювати, малювати, грати на роялі, писати вірші
«Я бажаю танцювати, малювати, грати на роялі, писати вірші
Галина Сергіївна Уланова 1909-1998
Галина Сергіївна Уланова 1909-1998
Галина Сергіївна Уланова 1909-1998
Галина Сергіївна Уланова 1909-1998
Галина Сергіївна Уланова 1909-1998
Галина Сергіївна Уланова 1909-1998
Галина Сергіївна Уланова 1909-1998
Галина Сергіївна Уланова 1909-1998
У Голландії був виведений сорт тюльпанів «Уланова»
У Голландії був виведений сорт тюльпанів «Уланова»
Майя Михайлівна Плісецька нар
Майя Михайлівна Плісецька нар
Майя Михайлівна Плісецька нар
Майя Михайлівна Плісецька нар
Майя Михайлівна Плісецька нар
Майя Михайлівна Плісецька нар
Майя Михайлівна Плісецька нар
Майя Михайлівна Плісецька нар
Майя Михайлівна Плісецька нар
Майя Михайлівна Плісецька нар
Майя Михайлівна Плісецька нар
Майя Михайлівна Плісецька нар
Видатна балерина, хореограф, доктор Сорбонни і почесний професор
Видатна балерина, хореограф, доктор Сорбонни і почесний професор
Родіон Костянтинович Щедрін
Родіон Костянтинович Щедрін
Родіон Костянтинович Щедрін
Родіон Костянтинович Щедрін
Родіон Костянтинович Щедрін
Родіон Костянтинович Щедрін
Родіон Костянтинович Щедрін
Родіон Костянтинович Щедрін
Свій останній спектакль на сцені Большого театру
Свій останній спектакль на сцені Большого театру
Свій останній спектакль на сцені Большого театру
Свій останній спектакль на сцені Большого театру
Григорович Юрій Миколайович (нар
Григорович Юрій Миколайович (нар
Григорович Юрій Миколайович (нар
Григорович Юрій Миколайович (нар
Григорович Юрій Миколайович (нар
Григорович Юрій Миколайович (нар
Вахтанг Михайлович Чабукіані 1910 -1992- грузинський, радянський
Вахтанг Михайлович Чабукіані 1910 -1992- грузинський, радянський
Вахтанг Михайлович Чабукіані 1910 -1992- грузинський, радянський
Вахтанг Михайлович Чабукіані 1910 -1992- грузинський, радянський
Вахтанг Михайлович Чабукіані 1910 -1992- грузинський, радянський
Вахтанг Михайлович Чабукіані 1910 -1992- грузинський, радянський
Катерина Сергіївна Максимова (1939-2009) - радянська і російська
Катерина Сергіївна Максимова (1939-2009) - радянська і російська
Катерина Сергіївна Максимова (1939-2009) - радянська і російська
Катерина Сергіївна Максимова (1939-2009) - радянська і російська
Спеціальний одяг для балету
Спеціальний одяг для балету
Спеціальне взуття балерини
Спеціальне взуття балерини
Спеціальне взуття балерини
Спеціальне взуття балерини
Через терни до зірок
Через терни до зірок
Через терни до зірок
Через терни до зірок
Блистательна, полувоздушна, Смычку волшебному послушна, Толпою нимф
Блистательна, полувоздушна, Смычку волшебному послушна, Толпою нимф
Б.
Б.
Б.
Б.
Б.
Б.
Б.
Б.
Б.
Б.
Па-де-де (танець удвох); па-де-труа (танець утрьох); антре (урочистий
Па-де-де (танець удвох); па-де-труа (танець утрьох); антре (урочистий
Па-де-де (танець удвох); па-де-труа (танець утрьох); антре (урочистий
Па-де-де (танець удвох); па-де-труа (танець утрьох); антре (урочистий
Па-де-де (танець удвох); па-де-труа (танець утрьох); антре (урочистий
Па-де-де (танець удвох); па-де-труа (танець утрьох); антре (урочистий
Па-де-де (танець удвох); па-де-труа (танець утрьох); антре (урочистий
Па-де-де (танець удвох); па-де-труа (танець утрьох); антре (урочистий
Па-де-де (танець удвох); па-де-труа (танець утрьох); антре (урочистий
Па-де-де (танець удвох); па-де-труа (танець утрьох); антре (урочистий
Па-де-де (танець удвох); па-де-труа (танець утрьох); антре (урочистий
Па-де-де (танець удвох); па-де-труа (танець утрьох); антре (урочистий
Картинки из презентации «Росийский балет» к уроку обществознания на тему «Без темы»

Автор: User. Чтобы познакомиться с картинкой полного размера, нажмите на её эскиз. Чтобы можно было использовать все картинки для урока обществознания, скачайте бесплатно презентацию «Росийский балет.pptx» со всеми картинками в zip-архиве размером 4977 КБ.

Росийский балет

содержание презентации «Росийский балет.pptx»
Сл Текст Сл Текст
1Російський балет. Видатні композитори 18Сен - Санс побачив Павлову, коли вона
і виконавці. Новосвітлівський професійний танцювала його «Лебедя», він домігся
аграрний ліцей Викладач Савічева Ірина зустрічі з нею, щоб сказати: «Мадам,
Григорівна. завдяки Вам я зрозумів, що написав
2Мозковий штурм Які види мистецтва прекрасну музику!».
об'єднує балет? Хто створює балетну 19Вацлав Томович Ніжинський 1889-1950.
виставу та бере у ній участь? Складання Він створив новий образ чоловічого танцю,
«Асоціативного куща» на тему «Балет». і після нього вже не писали балетів тільки
Балет. Музика. Танець. Хореограф для жінок. Почалася нова ера. Новатор в
(балетмейстер). Лібрето. ? ? ? усьому, що стосувалося балету, В.
3БАЛЕТ (від фр. balleto і лат. ballo – Ніжинський став також реформатором
танцюю) ? вид театрально-музичного балетного костюма.
мистецтва, де художній образ створюється 20«Я бажаю танцювати, малювати, грати на
за допомогою хореографії, роялі, писати вірші. Я бажаю всіх любити ?
танцювально-пластичної мови. Виник у це мета мого життя. Я люблю всіх. Я не
Північній Італії в епоху Відродження (XVI хочу ні воєн, ні кордонів. Мій дім скрізь,
ст.). Першим балетним спектаклем-виставою де існує світ. Я бажаю любити, любити. Я
став комедійний балет королеви Катерини людина, Бог в мені, а я в Ньому. Я кличу
Медичі «Цирцея», поставлений італійським Його, я шукаю Його. Я шукач, тому що я
балетмейстером Бальтазаріні ді Бельджойозо відчуваю Бога. Бог шукає мене, і тому ми
в 1581 р. у Франції. У 1661 році Людовік знайдемо один одного. Бог Ніжинський».
XIV на прізвисько Король-Сонце створив Коли він – бог балету – зависав у стрибку
Королівську академію музики й танцю, а над сценою, здавалося, що людина здатна
через 10 років ? Королівську академію стати невагомою. «Він спростував усі
музики. Директор академії, королівський закони рівноваги й перевернув їх із ніг на
учитель танців П’єр Бошан, визначив п’ять голову, він нагадує намальовану на стелі
основних позицій класичного танцю. людську фігуру, він легко почувається в
4Балет у Росії виник як придворне повітряному просторі...» – писав про
мистецтво за царя Олексія Михайловича. 8 Ніжинського французький сюрреаліст Жан
лютого 1673 року була поставлена перша Кокто. Кращі балети за участю Вацлава
балетна вистава ? «Балет про Орфея і Ніжинського: «Весна священна» і «Полудень
Евридику». Це була лише чергова царська одного фавна».
«забава», але він першим із російських 21Галина Сергіївна Уланова 1909-1998. Її
царів увів у штат свого двору нову посаду життя ? це напружена праця, а талант
танцюриста. завжди був для неї лише підмогою в роботі.
5У 1738 році в Російській імперії, У житті вона завжди скоряла людей своєю
завдяки французькому танцмейстеру відкритістю, добротою, увагою й
Жанові-Батисту Ланде, з'явилася перша сердечністю. Уланова ? легенда балету,
школа балетної майстерності ? нині відома єдина балерина, якій ще за життя
Санкт-Петербурзька Академія Російського встановили пам’ятники ? у Стокгольмі і в
балету ім. Агрипини Яківни Ваганової. Санкт-Петербурзі.
Через три роки 12 хлопчиків і 12 дівчат із 22У Голландії був виведений сорт
палацової челяді стали першими в Росії тюльпанів «Уланова». У Франції знаменитий
професійними танцівниками. зал «Плеєль» після реконструкції
61742 року Єлизавета II видала указ про відкривався виставою на її честь. Галина
заснування в Петербурзі російської Уланова танец умирающего лебедя 1956.
балетної трупи. 1756 року був виданий указ «Звичайна богиня», – сказав про Уланову
про створення дирекції імператорських Олексій Толстой. «Людиною іншого виміру»
театрів. 1776 року у Москві було закладено Сергій Ейзенштейн. «Генієм російського
Большой театр 1801 року В Петербург прибув балету» Сергій Прокоф’єв. «Я з іншого
балетмейстер Шарль Луї Дідло, який очолив століття», – кинула якось Уланова сумно й
трупу петербурзького балету 1823 року з легким здивуванням. «Умирающий лебедь
французька балерина Феліцата Гюллень-Сор Павловой покорно скользит в ничто,
виклала свою методику В Московському умирающий лебедь Улановой борется за жизнь
театральному училищі. 1830 році у и побеждает в самой смерти» Чудесная
російському балеті почалась епоха Уланова сумела показать глубину и
романтизму. 1860 року у Петербурзі драматизм. ЕЕ «умирающий лебедь»
відкрито - Маріїнський театр. На початку отличается от концепции от лебедя
XIX століття російське балетне мистецтво Павловой. Это героический лебедь,
досягло творчої зрілості. Балет зайняв торжествующий даже в смерти» Арнольд
привілейоване положення серед інших видів Хаскелл.
театрального мистецтва. 23Майя Михайлівна Плісецька нар. 1925.
7У балетах минулого існувала ціла 24Видатна балерина, хореограф, доктор
система умовних позначок. Якщо артист, Сорбонни і почесний професор Московського
приміром, проводив по своєму чолу ребром державного університету. Народна артистка
долоні, припускаючи, що в нього на голові СРСР. Герой Соціалістичної праці. Власниця
корона, це означало «король»; склав безлічі нагород і премій, серед яких три
хрестоподібно руки на грудях, виходить, ордени Леніна, ордена «За заслуги перед
«помер»; указав на підмізинний палець Батьківщиною» III, II і I ступенів, а
руки, де зазвичай носять обручку ? «прагну також орден Франції «За заслуги в
одружитися» або «одружений»; став робити літературі й мистецтві», орден Почесного
руками хвилеподібні рухи, виходить, легіону і орден Ізабелли Католицької.
«приплив на кораблі» і так далі. Звісно, Китри “Дон-кихот” 1959.
усі ці жести були зрозумілі лише 25Родіон Костянтинович Щедрін. Вона
балетмейстерам, артистам і купці прагнула танцювати не тільки класику, але
балетоманів ? постійних відвідувачів й сучасне. У квітні 1967 року була вперше
балетів. показана «Кармен-Сюїта» Бізе ? Щедріна,
8Новий етап в історії російського яка була поставлена знаменитим кубинським
балету почався, коли великий російський балетмейстером Альберто Алонсо спеціально
композитор П. Чайковський уперше склав для Плісецької. Її Кармен стала однією з
музику для балету. Це було «Лебедине головних ролей балерини в репертуарі
озеро». До цього балетна музика вважалася Большого театру й назавжди ввійшла в
усього лише акомпанементом до танців. історію світової хореографії.
Завдяки Чайковському балетна музика стала 26Свій останній спектакль на сцені
серйозним мистецтвом поряд із оперною й Большого театру ? «Даму з собачкою» Майя
симфонічною музикою. Раніше музика Плісецька станцювала 4 січня 1990 року.
повністю залежала від танцю, тепер танцю Мая Плисецская. Кармен- Сюита. Кармен-
доводилося підкорятися музиці. Сюита. Критики багато писали про природні
9Петро Ілліч Чайковський 1840-1893. дані й техніку Плісецької, відзначаючи її
Докорінний злам у розвитку балетного великий крок, високий стрибок, чудові
мистецтва настає у зв'язку з діяльністю обертання і потужний артистичний
П.І.Чайковського балетна музика якого темперамент. За словами відомого
органічно пов'язана із змістом і розвитком французького балетного критика Андре
сценічної дії. До цього часу музика в Філіппа Ерсена, для характеристики
балеті відігравала лише другорядну роль. Плісецької-балерини досить трьох слів ?
Він широко застосовував принцип «геній», «мужність» і «авангард». Стиль
симфонічного розвитку музичних думок, виконання Майї Плісецької став
створював яскраві музичні характеристики. загальновизнаним каноном…
Велике значення мала діяльність 27Григорович Юрій Миколайович (нар. 1927
балетмейстерів М.Петіпа та Л. Іванова, які — артист балета, балетмейстер, хореограф.
разом поставили »Лебедине озеро»П. І. Бессмертнова Наталля 1941-2008 Балерина,
Чайковського (1876). Сам М. Петіпа балетний педагог. Лепешинская Ольга
поставив балет «Спляча красуня» (1889), Васильевна 1916-2008 Балерина, балетний
»Лусунчик (1892). Піднесенню російського педагог.
балету сприяла діяльність балетмейстера М. 28Вахтанг Михайлович Чабукіані 1910
Фокіна, артистів Г. Павлової, Т. -1992- грузинський, радянський артист
Карсавіної, В. Ніжинського у Петербурзі, балету, балетмейстер, педагог. Народний
балетмейстера О. Горського, артистів артист СРСР (1950). Маріс –Рудольф
К.Гельцер, М. Мордкіна у Москві. Музику до Едуардович Лієпа 1936-1989 Соліст балета,
балетів писали композитори О.К.Глазунов А. балетмейстер, балетний педагог, актор
С. Аренський та ін. кіно. Рудольф Хаметовіч Нурієв 1938- 1993
10Балет «Лебедине озеро» 1876. Балет - радянський і британський артист балету,
«Лускунчик» 1892. Балет «Спляча красуня» балетмейстер.
1889. Вальс из балета 'Спящая красавица'. 29Катерина Сергіївна Максимова
11Маріус Петіпа 1818-1910. Величезний (1939-2009) - радянська і російська
внесок у розвиток російського балету балерина, балетмейстер, хореограф,
зробив Маріус Петіпа, французький артист і балетний педагог. Народна артистка СРСР
хореограф, що працював у Росії. Найбільший (1973) . Лауреат Державної премії СРСР
хореограф другої половини XIX століття, (1981). Баришніков Михайло Миколайович
він очолював Петербурзьку імператорську 1948, балетний танцівник, хореограф і
балетну трупу, де поставив понад 50 актор російського походження.
спектаклів, що стали зразками стилю 30Спеціальний одяг для балету. Пачка -
«великого балету», який сформувався в цю жорстка спідниця, використовувана в балеті
епоху в Росії. Співпраця з Чайковським для танцівниць. Перша пачка була зроблена
стала для Петіпа джерелом натхнення, з в 1839 для Марії Тальоні по малюнку
якого народилися геніальні твори, і художника Ежен Ламі. Стиль і форма пачки з
насамперед «Спляча красуня», де він досяг часом змінювалися. В кінці XIX століття
вершин досконалості. пачка Анни Павлової сильно відрізнялася
12Михайло Фокін 1880-1940. Справжній від сучасної, вона була довшою і тоншою.
реформатор балетного мистецтва ? Михайло На початку 20 століття прийшла мода на
Фокін, що повстав проти традиційної пачки, прикрашені пір'ям і коштовним
побудови балетної вистави. Він склав новий камінням. У радянський час пачка стала
тип вистави ? одноактний балет із короткою і широкою.
наскрізною дією, стильовою єдністю музики, 31Спеціальне взуття балерини. Пуанти -
хореографії та сценографії. На зміну спеціальне взуття балерини, яка дозволяє
монументальній виставі прийшов одноактний стати на полупальци, походить від
балет-мініатюра. Важливого значення Фокін французького «кінчик». Французькі балерини
надавав сценографії. Художники об’єднання могли похвалитися тим, що вміли ставати на
«Мир искусства» (Л.С. Бакст, О. Н. Бенуа, кінчики пальців і виконувати при цьому
М. К. Реріх, К. О. Коровін, А. Я. Головін) складні елементи. Для полегшення такого
що оформлювали постановки Фокіна, стали їх танцю і стали використовуватися пуанти,
повноправними співавторами. які закріплювали ногу і дозволяли балерині
13Сергій Павлович Дягілєв 1872-1929. зберігати рівновагу. Сучасні пуанти
Сергій Павлович Дягілєв ? меценат, виготовляються з атласною матерії,
першовідкривач талантів, автор зухвалих найчастіше пуанти замовляються майстру для
проектів і в цьому розумінні ? борець, певної балерини. Це необхідно для того,
гравець. У 1898 р. починає видавати перший щоб вони надійно закріпили стопу. У
у Росії художній журнал «Мир искусства». шкарпетці балетної туфельки укладається
Із 1909 року Дягілєв організовує щорічні ущільнений матеріал, а стрічки
гастролі російського балету «Російські перехоплюють ногу у щиколотки. Танець на
сезони» до Парижа. Видатні композитори пуантах відрізняється особливою
Стравінський, Дебюссі, Равель, Прокоф’єв, граціозністю і віртуозністю виконання.
де Фалья, Саті, Набоков створювали нову й 32Через терни до зірок. Балет красивий і
оригінальну музику для дягілєвських складний вид мистецтва, який вимагає від
балетів. Чудові художники були авторами артистів величезної титанічної і
декорацій і костюмів, що стали наполегливої ??праці. Займатися балетом
хрестомaтійними: Олександр Бенуа, Леон починають з дитинства. Щоденні репетиції,
Бакст, Микола Реріх, Мстислав вправи на розтяжку забирають багато часу.
Добужинський, Наталя Гончарова, Михайло Ті, хто прирікає себе на таку працю
Ларіонов, Пабло Пікассо, Анрі Матісс і присвячують цій справі все своє життя.
Наум Габо! Їхній незвичайний талант, 33Запитання для підсумкової бесіди:
відчуття кольору, пропорцій дозволяли Сцени із яких балетів представлено на
творити чудеса... світлинах? Укажіть назву балету й
14Ігор Федорович Стравінський 1882-1971. композитора. Назвіть балети перших сезонів
Для Дягілєвських сезонів він написав Сергія Дягілєва. Які зіграли значну роль у
балети «Жар-птиця», «Петрушка» і «Весна популяризації російської культури в Європі
священна», які відіграли значну роль у ? 2. У яких балетах П.Чайковський
популяризації російської культури в відтворив світ казки? 3.Перелічіть імена
Європі, сприяли становленню моди на все видатних російських композиторів, які
російське. Композитор зі світовим ім'ям. писали музику до балетів. 4.Назвіть імена
Його однаково вважають своїм видатним прославлених танцівників російського
співвітчизником і росіяни, і українці, а балету. 5. О.С.Пушкін описав її танець у
також громадяни США. І.Стравінського: своєму романі «Євгеній Онегін» Одной ногой
фрагмент із балету «Петрушка». касаясь пола, Другою медленно кружит, И
15Сергій Сергійович Прокоф'єв 1891-1953. вдруг прыжок, и вдруг летит, Летит, как
Видатний композитор-новатор, піаніст і пух от уст Эола; То стан совьет, то
диригент народився в селі Сонцівка, нині разовьет, И быстрой ножкой ножку бьют.
село Красне Червоноармійського району Назвіть ім'я цієї великої танцівниці.
Донецької області. Створив балети 34Блистательна, полувоздушна, Смычку
«Сталевий скок» і «Блудний син», «Казка волшебному послушна, Толпою нимф окружена,
про блазня, який сімох блазнів Стоит Истомина. Она, Одной ногой касаясь
пережартував», «Ромео й Джульєтта», пола, Другою медленно кружит, И вдруг
«Розповідь про кам’яну квітку». 1930 року прыжок, и вдруг летит, Летит, как пух от
для театру «Гранд-Опера» був написаний уст Эола, То стан совьет, то разовьет, И
балет «На Дніпрі». Балет «Попелюшка» быстрой ножкой ножку бьет. А.С.Пушкин.
отримав у 1946 році Державну премію СРСР. «Русская Терпсихора» Истомина Евдокия
Прокофьев. Монтекки и Капулетти Балет (Авдотья) Ильинична. 1799 –1848.
Ромео и Джульета. 35Б. А. В. Г. Д.
16Ганна Павлівна Павлова. 36А. «Лускунчик» П.І. Чайковський. Б. «
17Ганна Павлівна Павлова 1881-1931. У Дон Кіхот» Людвиг Мінкус. В. “Лебедине
1908 році почалися щорічні виступи озеро» П.І. Чайковський. Г. “Петрушка»
артистів російського балету в Парижі, І.Ф.Стравинський. Д. «Спляча красуня» П.І.
організовані театральним діячем С. П. Чайковський.
Дягілєвим. Серед них найвидатнішою 37Па-де-де (танець удвох); па-де-труа
танцівницею була незрівнянна Ганна (танець утрьох); антре (урочистий вихід
Павлова. «Умираючий лебідь», створений балерини); гран-па (великий танець);
великою балериною Павловою, ? поетичний адажіо (сольний ліричний танець головних
символ російського балету початку XX героїв); кордебалет (масові сцени й
століття. танці).
Росийский балет.pptx
http://900igr.net/kartinka/obschestvoznanie/rosijskij-balet-150893.html
cсылка на страницу

Росийский балет

другие презентации на тему «Росийский балет»

«Балет танцы» - В театре шёл балет. Кордебалет. Пётр Ильич Чайковский – великий русский композитор, написал много балетов. Танец. Кордебалет – группа танцоров, сопровождающих действие. Солисты. «Танец маленьких лебедей» - классический. Солисты – главные действующие герои. «Щелкунчик» - балет П.И. Чайковского. Балет.

«Танцы балет» - СВЕТЛАНА ЗАХАРОВА (1979 г.р.) – новый символ русского балета. Урок -мультимедиа по музыке в 7 классе. В каждом десятилетии на всех сценах мира рождается своя Жизель. Балет – высшая форма хореографии. В спектакле должно быть достигнуто единство костюмов, декораций и освещения. Сочетала в себе драматический и комедийный.

«Танцы балет» - В своей эволюции балет всё больше приближается к спорту, теряя по дороге драматургическое значение роли, порой опережает в технике, но отстаёт в содержании. Балет. Балетная лексика и названия балетных pas пишутся на французском языке, в старинном балете термины отражали какой-либо образ, например: движение кошки (фр. pas de chat), рыбки (фр. pas de poisson), ножниц (фр. pas de ciseaux) и другие.

«Балет Щелкунчик» - Действие происходит в старинном немецком городке в начале XIX века. Щелкунчик спасен. Мыши заполняют всю комнату. Маша следит за Щелкунчиком. Остров превращается в прекрасный, освещенный солнцем розовый сад. Дети в восторге танцуют возле лесной красавицы. Маша просыпается. Наполним музыкой сердца. Действие второе.

«Балет» - Балет в России. Эдгар Дега. Балет. Танец модерн. В дальнейшем пальцевая техника женского танца активно развивается. Драматизация балета требовала развития балетной музыки. История Зарождение балета. Дальнейшее развитие балета. Романтическое направление утверждается в балетах Адана «Жизель» (1841) и «Корсар» (1856).

«Русский балет» - Русский балет Дягилева. Русский балет. Фокин быстро занял положение одного из ведущих солистов петербургской труппы. Среди них — «Семь дочерей горного короля». Премьера балетных сезонов обернулась настоящим триумфом. В апреле 1909 года труппа Дягилева прибыла в Париж. США. Михаил Фокин. В 1906 году стала ведущей танцовщицей труппы.

Без темы

1473 презентации
Урок

Обществознание

85 тем
Картинки