Без темы
<<  П о р т ф о л и о П ро д о л ж а я т р у д о в у ю д и н а с т и ю , р а с с к а ж у о п р о ф е с с и и у ч и т е л я  >>
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
Навчальний комплект з інформатики «Шукачі скарбів
Навчальний комплект з інформатики «Шукачі скарбів
Спрямованість курсу — розвиваюча, навчання орієнтоване на здобуття
Спрямованість курсу — розвиваюча, навчання орієнтоване на здобуття
Навчально-методичний посібник для вчителя; Навчальний посібник для
Навчально-методичний посібник для вчителя; Навчальний посібник для
У навчально-методичному посібнику подано: Пропедевтичну програма
У навчально-методичному посібнику подано: Пропедевтичну програма
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З ІНФОРМАТИКИ «ШУКАЧІ СКАРБІВ
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З ІНФОРМАТИКИ «ШУКАЧІ СКАРБІВ
Навчальна програма
Навчальна програма
Навчальна програма
Навчальна програма
Навчальна програма
Навчальна програма
Навчальна програма
Навчальна програма
Тема уроку: Інформація
Тема уроку: Інформація
Компетенції учнів на уроці:
Компетенції учнів на уроці:
Основні етапи уроку:
Основні етапи уроку:
1
1
2
2
4
4
Відповіді на завдання з комп’ютерної програми «Скарбниця знань
Відповіді на завдання з комп’ютерної програми «Скарбниця знань
У навчальному посібнику для учня, викладено теоретичний матеріал з
У навчальному посібнику для учня, викладено теоретичний матеріал з
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
Робочий зошит подає: різноманітні завдання для закріплення матеріалу
Робочий зошит подає: різноманітні завдання для закріплення матеріалу
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
Чому саме Скретч
Чому саме Скретч
У середовищі Скретч використо-вується принцип складання кубиків Лего,
У середовищі Скретч використо-вується принцип складання кубиків Лего,
Program One; Var i:integer; Begin For i:=1 to 10 do Writeln(‘Hello,
Program One; Var i:integer; Begin For i:=1 to 10 do Writeln(‘Hello,
Нові можливості програмування
Нові можливості програмування
Переваги Скретча
Переваги Скретча
Переваги Скретча
Переваги Скретча
Переваги Скретча
Переваги Скретча
Привабливий інтерфейс
Привабливий інтерфейс
Офіційний сайт спільноти «Скретч» http://scratch
Офіційний сайт спільноти «Скретч» http://scratch
Офіційний сайт спільноти «Скретч»
Офіційний сайт спільноти «Скретч»
Скретч керує роботом
Скретч керує роботом
Скретч та спіраль мислення
Скретч та спіраль мислення
Скретч допомагає опанувати навички ХХІ сторіччя:
Скретч допомагає опанувати навички ХХІ сторіччя:
Скретч та математика
Скретч та математика
П р е з е н т у є
П р е з е н т у є
Інсталяція програми не вимагає від вчителя додаткових професійних
Інсталяція програми не вимагає від вчителя додаткових професійних
Скарбниця знань
Скарбниця знань
Приклади завдань
Приклади завдань
Приклади завдань
Приклади завдань
Приклади завдань
Приклади завдань
Приклади завдань
Приклади завдань
Приклади завдань
Приклади завдань
Приклади завдань
Приклади завдань
Тел
Тел

Презентация на тему: «П р е з е н т у». Автор: Kompik. Файл: «П р е з е н т у.ppt». Размер zip-архива: 9483 КБ.

П р е з е н т у

содержание презентации «П р е з е н т у.ppt»
СлайдТекст
1 П р е з е н т у є

П р е з е н т у є

2 Навчальний комплект з інформатики «Шукачі скарбів

Навчальний комплект з інформатики «Шукачі скарбів

ІІ рівень» для 5–8 класів (за програмою О. В. Коршунової) 2010 рік

СХВАЛЕНО МОН України

3 Спрямованість курсу — розвиваюча, навчання орієнтоване на здобуття

Спрямованість курсу — розвиваюча, навчання орієнтоване на здобуття

нових знань в області інформатики та інформаційних технологій, активізацію розумових процесів, формування й розвиток у школярів узагальнених способів діяльності, формування навичок самостійної пошукової роботи.

4 Навчально-методичний посібник для вчителя; Навчальний посібник для

Навчально-методичний посібник для вчителя; Навчальний посібник для

учня; Робочий зошит; Комп’ютерну програму.

5 У навчально-методичному посібнику подано: Пропедевтичну програма

У навчально-методичному посібнику подано: Пропедевтичну програма

«Кроки до інформатики. Шукачі скарбів. II рівень» для учнів 5–8 класів; Календарно-тематичне планування; Поурочне планування з розробкою всіх етапів сучасного уроку та поради вчителю щодо їх реалізації; Розв’язок завдань, що подані у зошиті для учня та у комп’ютерній програмі “Скарбниця знань. ІІ рівень”.

6 НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З ІНФОРМАТИКИ «ШУКАЧІ СКАРБІВ

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З ІНФОРМАТИКИ «ШУКАЧІ СКАРБІВ

ІІ РІВЕНЬ» для 5–8 КЛАСІВ

Навчальна програма з інформатики для 5-8 класів

7 Навчальна програма

Навчальна програма

«Шукачі скарбів. Іі рівень»

Навчальна програма з інформатики для 5-8 класів

5 клас (1 година на тиждень)

5 клас (1 година на тиждень)

5 клас (1 година на тиждень)

І семестр

І семестр

І семестр

1

Вступний урок. Правила поведінки в комп’ютерному класі

1

2

Повторення основних відомостей. Робота з клавіатурним тренажером

3

3

Текстовий редактор

7

4

Програму створення електронних презентацій

4

Розв’язування логічних задач (орієнтовне використання резервного часу)

Розв’язування логічних задач (орієнтовне використання резервного часу)

2

ІІ семестр

ІІ семестр

ІІ семестр

5

Мова програмування Скретч

8

6

Найпростіший графічний редактор (Paint аба його різновиди)

7

Робота з прикладним програмним забезпеченням навчального призначення (орієнтовне використання резервного часу)

Робота з прикладним програмним забезпеченням навчального призначення (орієнтовне використання резервного часу)

2

8 Навчальна програма

Навчальна програма

«Шукачі скарбів. Іі рівень»

6 клас (1 година на тиждень)

6 клас (1 година на тиждень)

6 клас (1 година на тиждень)

І семестр

І семестр

І семестр

1

Повторення вивченого в 5 класі

2

2

Інформація та інформаційні процеси

8

3

Операційна система

5

Розв’язування логічних задач (орієнтовне використання резервного часу)

Розв’язування логічних задач (орієнтовне використання резервного часу)

2

ІІ семестр

ІІ семестр

ІІ семестр

4

Моделювання

4

5

Мова програмування Скретч (продовження)

7

6

Розробка міні-проектів у середовищі Скретч

4

Робота з прикладним програмним забезпеченням навчального призначення (орієнтовне використання резервного часу)

Робота з прикладним програмним забезпеченням навчального призначення (орієнтовне використання резервного часу)

2

9 Навчальна програма

Навчальна програма

«Шукачі скарбів. Іі рівень»

7 клас (1 година на тиждень)

7 клас (1 година на тиждень)

7 клас (1 година на тиждень)

І семестр

І семестр

І семестр

1

Повторення вивченого в 6 класі. Робота з клавіатурним тренажером

2

2

Мова програмування Скретч (продовження)

8

3

Розробка міні-проектів у середовищі Скретч

4

Розв’язування логічних задач (орієнтовне використання резервного часу)

Розв’язування логічних задач (орієнтовне використання резервного часу)

2

ІІ семестр

ІІ семестр

ІІ семестр

4

Музичні редактори й музичні програвачі

3

5

Середовище Flash

8

6

Розробка міні-проектів у середовищі Flash

5

Робота з прикладним програмним забезпеченням навчального призначення (орієнтовне використання резервного часу)

Робота з прикладним програмним забезпеченням навчального призначення (орієнтовне використання резервного часу)

1

10 Навчальна програма

Навчальна програма

«Шукачі скарбів. Іі рівень»

8 клас (1 година на тиждень)

8 клас (1 година на тиждень)

8 клас (1 година на тиждень)

І семестр

І семестр

І семестр

1

Повторення вивченого в 7 класі

1

2

Системи числення. Робота з клавіатурним тренажером

5

3

Комп’ютерна графіка

2

4

Графічний редактор растрової графіки

7

Розв’язування логічних задач (орієнтовне використання резервного часу)

Розв’язування логічних задач (орієнтовне використання резервного часу)

2

ІІ семестр

ІІ семестр

ІІ семестр

5

Мова сценаріїв Action Script

8

6

Розробка навчального програмного забезпечення в середовищі Flash

6

7

Підсумковий урок

1

Робота з прикладним програмним забезпеченням навчального призначення (орієнтовне використання резервного часу)

Робота з прикладним програмним забезпеченням навчального призначення (орієнтовне використання резервного часу)

2

11 Тема уроку: Інформація

Тема уроку: Інформація

Інформатика. Комп’ютер Мета уроку: Навчальна — формування уявлення учнів про поняття «інформація», задачі науки «Інформатики», про можливості комп’ютера та сфери діяльності людини, в яких використовується комп’ютер Виховна — виховання бережливого ставлення до комп’ютерної техніки, толерантного відношення до товаришів, вміння працювати у малих групах. Розвиваюча — розвиток логічного мислення та кругозору учнів; підвищення інформаційної культури учнів. Обладнання для уроку: комп’ютерна програма «Скарбниця знань. ІІ рівень», таблиця «Правила поведінки у комп’ютерному класі», посібник та робочі зошити для учнів. Тип уроку: комбінований урок (повторення вивченого в початковій школі, нові відомості з теми).

12 Компетенції учнів на уроці:

Компетенції учнів на уроці:

Основні поняття

Основні знання

Основні вміння

Інформація

Задачі, що розв’язує наука інформатика

Користування маніпулятором миша

Наука «Інформатика»

Можливості Комп’ютера

Виконання завдань запропонованих у комп’ютерній програмі «Скарбниця знань. ІІ рівень»

Сфери діяльності людини, що пов’язані з використанням комп’ютера

Правила поведінки та техніка безпеки у комп’ютерному класі

13 Основні етапи уроку:

Основні етапи уроку:

1

Колективна

Словесний

-

Привітання, перевірка підготовленості учнів до уроку, виявлення відсутніх. Мета цього етапу уроку — мобілізувати дітей до праці, активізувати їх увагу, створити робочу атмосферу на уроці

4

Групова

Пізнавальна гра

На даному етапі уроку клас можна поділити на дві групи. Одна з груп придумує назву професії людини, інша повинна розповісти, як у цій професії можна застосувати комп’ютер. Вчитель повинен корегувати та за необхідністю доповнювати відповіді. Висновок по закінченні гри: комп’ютери надійно увійшли в життя людини і тому у школах з 1985 року вивчають предмет інформатика

2

Колективна

Словесний

Учням пропонується з запропонованих слів (інформація, комп’ютер, алгоритм) обрати найголовніше для науки інформатики. Учні коментують і обґрунтовують свої відповіді – вчитель робить висновок і переходить до наступного етапу уроку

Етапи

Кількість хвилин

Форми навчання

Методи навчання

Засоби навчання

Поради

1. Організаційний момент, психологічна

2. Мотивація навчання

3. Актуалізація опорних знань

14 1

1

Колективна

Словесний

-

Мета уроку пригадати, які ж задачі розв’язує наука інформатика, у яких сферах діяльності людина використовує комп’ютер, які можливості людини підсилює комп’ютер, а також пригадати правила поведінки у комп’ютерному класі

5

Колективна

Словесно-наочний

Посібник, можливо таблиці з правилами поведінки та технікою безпеки у комп’ютерному класі.

3

Групова

Пізнавальна гра

Клас ділиться на три групи. Кожній групі пропонується підготувати відповіді на питання: «для чого можна використовувати комп’ютер 1) вдома 2) у навчанні 3) у творчості

Етапи

Кількість хвилин

Форми навчання

Методи навчання

Засоби навчання

Поради

4. Постановка мети уроку перед учнями

5. Знайомство з новим матеріалом

6. Засвоєння нових знань (робота з посібником)

15 2

2

Колективна

Словесний

Посібник

Вчитель вказує на які абзаци звернути увагу при роботі вдома з посібником і повторює основні поняття, що були розібрані на уроці

3

Колективна

Словесний

Посібник

10

Індивідуальна

Самостійна робота учнів

Робочий зошит

Рекомендується 8 хвилин самостійної роботи учнів, а 2 хвилини перевірка виконання завдань (можна вибірково взяти зошити у учнів), повідомлення і обговорення вірних відповідей

Етапи

Кількість хвилин

Форми навчання

Методи навчання

Засоби навчання

Поради

7. Вказівки на те що учні повинні запам’ятати

8. Первинна перевірка розуміння навчального матеріалу (відповіді на запитання у посібнику)

9. Засвоєння нових знань (виконання вправ у зошиті)

16 4

4

Індивідуальна та групова діяльність

Евристично-пошуковий

Робочий зошит

Для розв’язку цього завдання запропонувати учням у кожному рядку таблиці проставити цифри, що відповідають висловлюванням хлопців, а потім проаналізувати отриману картинку і викреслити не вірні. На цьому етапі запропонувати сильним учням розв’язувати завдання самостійно, а іншим об’єднатися у пари або трійки. Вірна відповідь на завдання: Сергій-1, Юрій-2, Віктор-3, Роман-4

7

Індивідуальна або в парах

Самостійна робота учнів

Комп’ютер

Комп’ютерна програма «Скарбниця знань. ІІ рівень», пункт меню «Інформація. Інформатика. Комп’ютер» Рекомендується 5 хвилин самостійної роботи учнів, а 2 хвилини на повідомлення та обговорення вірних відповідей

1

Колективна

Самостійна робота учнів

Плакат для проведення хвилинок релаксації

Приклад виконання: не повертаючи голови подивитися праворуч і зафіксувати погляд на рахунок 1-4, потім подивитися прямо на рахунок 1-4, аналогічно подивитися праворуч, вверх та вниз. Повторити декілька разів

Етапи

Кількість хвилин

Форми навчання

Методи навчання

Засоби навчання

Поради

10. Розвиток логічного мислення (розв’язок логічних задач з розділу «Гімнастика для розуму»)

11. Перевірка розуміння навчального матеріалу (виконання вправ на комп’ютері)

12. Хвилинка релаксації

17 Відповіді на завдання з комп’ютерної програми «Скарбниця знань

Відповіді на завдання з комп’ютерної програми «Скарбниця знань

ІІ рівень» (пункт меню «Інформація. Інформатика. Комп’ютер»): Завдання №1 Обчислювальні можливості (архітектор, бухгалтер, касир, конструктор, секретар) Виготовлення за допомогою комп’ютера (архітектор, конструктор, фотограф, секретар) Пошук даних (бібліотекар, секретар) Збереження даних (архітектор, бухгалтер, конструктор, бібліотекар, фотограф, секретар) Завдання №2 Кухар Завдання № 3 Все окрім «Заштопати дірку», «Відремонтувати стілець» Завдання №4 Потрібно вилучити: «Забігати до класу з найбільшою швидкістю» «Приходити до класу в брудній та мокрій одежі» «Приносити до класу улюблені іграшки» «Працюючи за клавіатурою натискати на клавіші, якомога сильніше» «Вказуючи на об’єкти, розташовані на екрані, торкатися екрану пальцями»

1

Колективна

Словесний

Посібник, робочий зошит

Учні повинні виконати домашнє завдання у зошиті і опрацювати відповідний параграф у підручнику

1

Колективна

Словесний

-

Етапи

Кількість хвилин

Форми навчання

Методи навчання

Засоби навчання

Поради

13. Домашнє завдання до наступного уроку

14. Підведення підсумків

18 У навчальному посібнику для учня, викладено теоретичний матеріал з

У навчальному посібнику для учня, викладено теоретичний матеріал з

курсу. Посібник створено з урахуванням вікових особливостей учнів 5-х класів і для додаткової мотивації учнів розроблені розділи: Це цікаво; Для допитливих; Коротко про головне.

19 П р е з е н т у є
20 П р е з е н т у є
21 П р е з е н т у є
22 П р е з е н т у є
23 П р е з е н т у є
24 П р е з е н т у є
25 Робочий зошит подає: різноманітні завдання для закріплення матеріалу

Робочий зошит подає: різноманітні завдання для закріплення матеріалу

курсу; зміст практичних робіт; домашні завдання; рубрику «Гімнастика для розуму», яка створена для того, щоб додатково стимулювати у школярів розвиток логічного мислення.

26 П р е з е н т у є
27 П р е з е н т у є
28 П р е з е н т у є
29 Чому саме Скретч

Чому саме Скретч

30 У середовищі Скретч використо-вується принцип складання кубиків Лего,

У середовищі Скретч використо-вується принцип складання кубиків Лего,

з яких навіть наймолодші діти можуть зібрати прості конструкції.

31 Program One; Var i:integer; Begin For i:=1 to 10 do Writeln(‘Hello,

Program One; Var i:integer; Begin For i:=1 to 10 do Writeln(‘Hello,

world!’) end.

Порівняйте

32 Нові можливості програмування

Нові можливості програмування

33 Переваги Скретча

Переваги Скретча

«Низька підлога» — можливість почати програмувати з мінімумом необхідних знань

34 Переваги Скретча

Переваги Скретча

«Висока стеля» — можливість створювати складні проекти

35 Переваги Скретча

Переваги Скретча

«Широкі стіни» — підтримка великого різномаїття проектів

36 Привабливий інтерфейс

Привабливий інтерфейс

37 Офіційний сайт спільноти «Скретч» http://scratch

Офіційний сайт спільноти «Скретч» http://scratch

mit.edu/

На цьому сайті Ви можете:

скачати комп’ютерне середовище «Скретч», що поширюється розробниками безкоштовно;

переглянути різноманітні проекти, створені у «Скретч»;

поспілкуватися та поставити питання щодо «Скретч»;

Поширити свої розробки, або розробки своїх учнів.

38 Офіційний сайт спільноти «Скретч»

Офіційний сайт спільноти «Скретч»

http://scratch.mit.edu/

39 Скретч керує роботом

Скретч керує роботом

40 Скретч та спіраль мислення

Скретч та спіраль мислення

41 Скретч допомагає опанувати навички ХХІ сторіччя:

Скретч допомагає опанувати навички ХХІ сторіччя:

Творче мислення

Ясне спілкування

Системний аналіз

Використання технологій

Ефективна взаємодія

Проектування

Постійне навчання

42 Скретч та математика

Скретч та математика

43 П р е з е н т у є
44 Інсталяція програми не вимагає від вчителя додаткових професійних

Інсталяція програми не вимагає від вчителя додаткових професійних

знань та навичок. Програма «Скарбниця знань»™ II рівень» розташована на офіційному сайті видавництва www.vesna-books.com.ua

Програма РОЗПОВСЮДЖУЄТЬСЯ БЕЗКОШТОВНО за умови придбання навчального комплекту

45 Скарбниця знань

Скарбниця знань

ІІ рівень (5–6 клас)

46 Приклади завдань

Приклади завдань

47 Приклади завдань

Приклади завдань

48 Приклади завдань

Приклади завдань

49 Приклади завдань

Приклади завдань

50 Приклади завдань

Приклади завдань

51 Приклади завдань

Приклади завдань

52 Тел

Тел

: 067 571 34 43 057 760 23 89 e-mail: anna-vesna@ukr.net Інтернет-адреса: www.vesna-books.com.ua

Дякуємо за увагу!

«П р е з е н т у»
http://900igr.net/prezentacija/bez_uroka/p-r-e-z-e-n-t-u-182895.html
cсылка на страницу

Без темы

23688 презентаций
Урок

Без урока

1 тема
Слайды